piątek, 6 września 2013

Dwudniowa dieta bananowa: podsumowanie

I tak minęły dwa dni sumiennego stosowania się do diety. Efekty spektakularne może nie są, ale nieznacznie przewyższyły oczekiwane:

Wymiary przed i po:
Talia:64 63,5
Brzuch:81,5 bez zmian
Biodra:98,5 98
Udo prawe:59 58,5
Udo lewe:60 59,5
Łydka prawa: 37,5 37
Łydka lewa: 36,5 36
Waga: 57,7 56,7

Przewidywana utrata wagi: 0,8 kilograma

Faktyczna utrata wagi: 1 kilogram 

Kalorie dziennie: ok. 1400

Centymetrów w sumie straciłam 3, czyli całkiem nieźle. Niestety, nic nie straciłam z brzucha, choć wydaje mi się bardziej płaski, może znowu źle mierzę:).

Tylko od razu piszę, bezpośrednio przed zastosowaniem diety najzdrowiej nie jadłam, więc mogło zlecieć ze mnie dużo wody zmagazynowanej przez sól.

W każdym razie, czas na moją opinię:
Zasadniczo, jestem na tak. Dieta jest nie tak bardzo wymagająca, jak inne jednoskładnikowe, dostarcza znośną ilość kalorii i jest na tyle krótka, że nie wyczerpuje organizmy. Przed wyjściem, dla lekkiej poprawy wyglądu, lub jako początek innej diety. Jako główna metoda chudnięcia... Jeśli ktoś ma 3 kilo, można spróbować tego tygodnia. Ja bym jej nie przedłużała, żeby gubić więcej. Monotonia zabije każdego:).

A teraz biegnę szykować post z treningiem, mam coś ciekawego w zanadrzu:). No i idę zjeść jakieś śniadanie:).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz