wtorek, 3 września 2013

Idea bloga

W internecie raz po raz znajduję kolejne "diety cud", które rzesza zdesperowanych kobiet stosuje, porzuca w połowie i płacze na efekt jojo. Nie jestem jedną z tych kobiet. Pozbyłam się swojej nadmiarowej wagi jakiś czas temu, z pomocą tych cudownych diet i nigdy na, jak dla mnie mitologiczny, efekt jojo nie cierpiałam. Moje ciało wciąż nie jest idealne, ale mam silną wolę i chęć do testów, a brak idealności zniweluję niejako przy okazji.

Chcę przetestować i opisać dzień po dniu diety, które w niedługim czasie mają dać cudowne efekty. Z cenami produktów, samopoczuciem, wagą, wymiarami i zdjęciami porównawczymi.

W międzyczasie, chcę też potestować niektóre zestawy ćwiczeń, takie jak a6w, czy inne cudowne sposoby na osiągnięcie efektów. Naturalnie, także z opisem dzień po dniu i zdjęciami, czy to danej partii ciała, czy całości.

Na tą chwilę rozważam albo jakieś cudo dwudniowe, albo 10 dniową dietę owocowo-warzywną. Jakby ktoś się tu zaplątał i był jakąś dietą zainteresowany, zapraszam do proponowania, jestem gotowa na wszystko:).

Cóż, to by było na dziś na tyle. Witam na moim blogu i zachęcam do śledzenia. Gdzieś po drodze może mi się zaplątać coś o ciuchach lub włosach, mam nadzieję, że wybaczycie:).

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Nisha

4 komentarze :

  1. hmyyy może być ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uważaj żebyś sobie zdrowia tylko nie zmarnowała, bo takie "cudowne diety" spowodują, że zabraknie Ci mikroelementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, pomiędzy cudownymi dietami, testując programy treningowe będę się zdrowo odżywiała:). Ale dziękuję za troskę:)

      Usuń
  3. ooo widzę że startujesz ! No to trzymam kciuki za udany debiut w blogosferze :)
    Pozdrawiam,
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń