piątek, 13 września 2013

Zostań wege na 30 dni!


Nie jestem wegetarianką. Ale za mięsem nie przepadam, a skoro aktualnie nie katuję żadnej diety, to nic mi nie stoi na przeszkodzie, żeby zobaczyć projekt, który od dawana mnie interesował.

Jak niektórzy wiedzą, a inni właśnie przeczytają, kiedyś przez rok nie jadłam mięsa. Nie z miłości do zwierząt, ale z prostego powodu, że nieszczególnie mi smakuje, wolę zboża i warzywa. Więc nie jadłam, po czym nie mogłam oddać krwi z powodu zbyt małej ilości żelaza. Wtedy zaczęłam znowu jeść zwierzątka, bo jakoś bardziej zależy mi na ratowaniu życia ludzkiego, niż zwierzęcego.

Teraz jestem ciekawa, czym taki projekt będzie różnił się od mojego odżywiania wtedy. Nie planuję zrywać kompletnie z mięsem, bo je zwyczajnie lubię. Znaczy, dobry hamburger, chilli czy kurczak, to coś, na co miewam ochotę. Ale miesiąc wegetariańskiej diety to sama przyjemność dla mnie.

Was też zachęcam i zapraszam do śledzenia, czym ciekawym podzieli się za mną program. Teraz muszę zjeść mojego hamburgera i mogę zaczynać.

1 komentarz :