czwartek, 26 września 2013

Motywacje! vol. 2


Witam w drugiej części motywacji zdjęciowych! Pamiętajmy o wodzie (i o ogrodach;))!


Uwielbiam ten rysunek. Jest uroczy, różowy (uwielbiam róż, co zupełnie nie pasuje do mojego gustu muzycznego i towarzystwa w jakim się prowadzam;)) i do mnie przemawia:).


Zdecydowanie jestem na tak! Szczególnie, że często o tym zapominam i skoro nie mam siły na 40 minut ćwiczeń, to nie robię nic, a to duży błąd. Walczę z tym.


 Pozostawię bez komentarza. No dobrze, nie. Śliczna figura, naprawdę.

I kolejna prawda. Niezaprzeczalna, a mimo to ciągle nie mogę przyzwyczaić sie do faktu, że robię coś, w czym nie jestem najlepsza. Czasem za bardzo zależy mi na idealności wykonania i przez to zapominam, żeby robić coś w ogóle.

Ale się staram!

I to tyle, jeśli chodzi o dzisiejsze motywacje. Do jutra, panie i panowie!:)

4 komentarze :

  1. Super zdjęcia:) Trzeba się motywować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi i ostatni najbardziej mnie motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metalhead? To pierwsze co przyszło mi do głowy po przeczytaniu słów "uwielbiam róż, co zupełnie nie pasuje do mojego gustu muzycznego i towarzystwa w jakim się prowadzam" :D Jeśli tak to... *high five*

    OdpowiedzUsuń